S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Tandläkaren :(

jag skulle till tandläkaren idag kl 10. Det gick bra men det tog långt tid det tog typ 1,5 timme. Jag skulle ha gått till skolan efter men jag hade jätte ont i tänderna och så hade jag inte sovit så bra på natten så jag fick vara hemma ist. Vi kom hem vid typ 2 tiden och då gick jag och mamma ut en långpromenad med hundarna, vi gick typ 1 timme 45 minuter, det var skönt. Eftersom jag inte kom tbx till skolan så missade jag eng provet, så jag ska prata med min eng lärare i mon om när jag ska göra den. Men annars har jag inte gjort något mer idag han tyvärr inte vara så mycket med kaninerna idag så jag ska ut med dem i mon och så. Så då kommer kanske lite bilder på det:) 
 
 



Hanna
02 Maj, 2013 - 20:37 / BLOGG: http://hannaskaniner.blogg.se

Tips! Efter varje inlägg. Ha en bild. Det blir roligare att läsa. Bilden behöver inte höra ihop med inlägget ;)

Svar: ok tack :D
Linnea Nordvall


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: